• יו"ר החברה: פרופ' רן בליצר
  • משנה ליו"ר החברה: מלי קושא
  • גזברית: ד״ר לילך צולר
  • מזכיר: ד״ר מוטי חיימי
הסטוריז של DoctorsOnly:
ישראל במלחמה

עשרות רופאים עולים נקלטים במרכז הרפואי סורוקה

במסגרת פרויקט "מסע רופאים בנגב", משתלבים הרופאים בעלי ניסיון מקצועי במחלקות שונות בבית החולים ותורמים למאמץ המלחמתי

קבוצת רופאים עולים ב"סורוקה". צילום: דוברות המרכז הרפואי

עשרות רופאים עולים שהגיעו לישראל כחלק מפרויקט "מסע רופאים בנגב", נקלטים בשבועות האחרונים במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע ומשתלבים במחלקות שונות בבית החולים, בהן כירורגיה, אורתופדיה, אונקולוגיה, פנימית, ילדים, דימות, רפואה גרעינית ונוירולוגיה. מדובר ברופאים ורופאות בעלי ניסיון שעבדו במקצוע במשך שנים בארצות מוצאם, וכעת הגיעו להתמחות והיכרות עם ישראל.

הפרויקט כולל ליווי צמוד של הרופאים מיומם הראשון בארץ, לימודי עברית אינטנסיביים, כולל עברית רפואית, הכנה למבחן הרישוי ברוסית, היכרות עם הצוותים ב"סורוקה" ובימים רגילים גם סיורים בארץ.

פרויקט "מסע רופאים בנגב" נפתח במיוחד על רקע המחסור הצפוי של רופאים בישראל, בשיתוף עם משרד העלייה והקליטה, משרד הבריאות, עירית באר שבע וחברת טללים. בימי מלחמה אלה, שילובם של הרופאים בסורוקה תורם למאמץ הלאומי.

ד"ר מיכאל גלוחודד, מרכז הפרויקט בבית החולים, מומחה ברפואת ילדים ומתמחה בשיקום ב"סורוקה": "כעת יותר מתמיד ברור עד כמה מערכת רפואה ציבורית טובה וחזקה בדרום הארץ היא חלק בלתי נפרד מהחוסן הלאומי שלנו. אנו נקבל את אותם רופאים יקרים שעלו ארצה בזרועות פתוחות ונסייע להם להשתלב בעשייה".

נושאים קשורים:  רופאים עולים,  סורוקה,  חדשות,  ישראל במלחמה
תגובות

כל הכבוד להנהלת בית החולים
שקולטים רופאים עולים בדרך כלל ובמיוחד בזמן הזה

שפו