מינויים

מונה מנהל חדש למחלקת נשים בבית החולים לניאדו

הגינקולוג הבכיר, נשיא הקונגרס העולמי להיסטרוסקופיה, פרופ' שגיא חיימוביץ', מונה לתפקיד ויקים במסגרת המחלקה יחידה לכירורגיית פוריות חלל הרחם

פרופ' שגיא חיימוביץ', מנהל מחלקת נשים ב"לניאדו". צילום: דוברות בית החולים

פרופ' שגיא חיימוביץ' מונה לאחרונה לעמוד בראש מחלקת נשים בבית החולים לניאדו בנתניה. במסגרת המחלקה תחל לפעול בקרוב יחידה לכירורגיית פוריות חלל הרחם.

פרופ' חיימוביץ', גינקולוג בכיר, מכהן כנשיא הקונגרס העולמי להיסטרוסקופיה ובשבוע שעבר גם מונה לתפקיד סגן נשיא AAGL HYSTEROSCOPY SIG. בעבר כיהן כחבר מועצת המנהלים של החברה הספרדית לגינקולוגיה.

מבית החולים לניאדו נמסר כי פרופ' חיימוביץ' הוא "הגינקולוג הראשון בעולם שהחל לבצע היסטרוסקופיות באמצעות לייזר, הליך חדשני שקיצר את זמן הפעולה הפולשנית, אפשר לבצע את הניתוחים במרפאה במקום בחדר ניתוח ללא צורך בהרדמה והפחית את הסכנות הכרוכות בביצוע הפעולה הפולשנית. פרופ'  חיימוביץ' ביצע אלפי היסטרוסקופיות באמצעות לייזר בישראל ובעולם, תחת הרדמה וללא הרדמה".

בימים הקרובים תחל פעילותה של יחידה לכירורגיית פוריות של חלל הרחם, בשיתוף פעולה עם היחידה להפריה חוץ גופית IVF ב"לניאדו". היחידה החדשה תאפשר ביצוע ניתוחים ופעולות פולשניות באמצעות לייזר, הנוגעות לתחום הפוריות: רחם הבנוי בצורת T, מומים מולדים ברחם, הסרת מחיצות תוך רחמיות ועוד.

פרופ' צבי שמעוני, המנהל הרפואי של "לניאדו", מסר: "גיוסו של פרופ' חיימוביץ' לשדרה הניהולית באגף נשים ויולדות בבית החולים היא בשורה אמיתית לכחצי מליון תושבות נתניה ואזור השרון, המעוניינות לקבל טיפול ממומחים בעלי מוניטין בינלאומי מהמעלה הראשונה. אני בטוח כי מחלקת נשים בניהולו תעניק את הייעוץ והשירות הרפואי הטובים ביותר האפשריים".

נדב חן, מנכ"ל "לניאדו", בירך את פרופ' חיימוביץ' על המינוי ואמר: "האתגר הגדול העומד בפני הנהלת בית החולים, כבית חולים בהיקף בינוני שלא ממוקם במרכז הארץ, הינה גיוס כוח אדם רפואי בעל שם. נמשיך לפתח את מחלקות האשפוז והמערך האמבולטורי, באמצעות גיוס רופאים ורופאות מנוסים ומומחים".

נושאים קשורים:  פרופ' צבי שמעוני,  לניאדו,  פרופ' שגיא חיימוביץ',  היסטרוסקופיה,  פוריות,  מינוי,  חדשות
תגובות