מינויים

מנהל רפואי חדש למרכז לרפואה יועצת של ה"כללית" בעפולה

ד"ר דרור אשכנזי, מומחה ברפואת אף אוזן גרון, מונה לתפקיד לאחר 25 שנות עבודה במרפאות בקהילה ובבית החולים העמק

ד"ר דרור אשכנזי, מנהל רפואי של המרכז לרפואה יועצת, שירותי בריאות כללית בעפולה

ד"ר דרור אשכנזי מונה למנהל הרפואי של המרכז החדש לרפואה יועצת של שירותי בריאות כללית בעפולה.

ד"ר אשכנזי הוא בן 57, מומחה ברפואת אף אוזן גרון, תושב אלון הגליל, נשוי ואב ל-3. הוא בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון והתמחה ברפואת אף אוזן גרון במרכז הרפואי העמק. כמו כן התמחה בניתוחי צוואר במרכז הרפואי "קליבלנד קליניק" ומרכז את תחום ניתוחי הצוואר ב"העמק".

עד כה כיהן כסגן מנהל מחלקת אף אוזן גרון וכמנהל מרפאות החוץ של המחלקה במרכז הרפואי העמק. בתפקידו החדש ינהל מרכז לרפואה יועצת שבצוותו מומחים באורתופדיה, כירורגיה וכירורגיית כלי דם, עור, גסטרואנטרולוגיה, אף אוזן גרון, נוירולוגיה, עיניים, מחלות זיהומיות, מחלות ריאה, קרדיולוגיה, גריאטריה, אנדוקרינולוגיה וסוכרת, נפרולוגיה, כירורגית שד, מכון שמיעה, בריאות האישה, תזונה ודיאטה ובית מרקחת.

ד"ר אשכנזי: "לאחר 25 שנים שבהן עבדתי במרפאות בקהילה ובבית החולים אני שמח לעמוד בראש המרכז החדש לרפואה יועצת בעפולה ונרגש שנבחרתי לנהל אותו כדי לספק למבוטחי הכללית באזור את השירות הרפואי-מקצועי הטוב ביותר".

ד"ר מרדכי דיין, מנהל מחוז צפון של הכללית, הוסיף: "תנופת הפיתוח של הכללית מורגשת עתה בכל רחבי הצפון. הרחבנו עתה את השירותים בעפולה והמרכז לרפואה יועצת החדש ההולך יאפשר למטופלים שלנו לקבל שירות עם שאיפה למצוינות ולאיכות רפואית".

נושאים קשורים:  מינוי,  רפואה יועצת,  ד"ר דרור אשכנזי,  חדשות,  ד"ר מרדכי דיין,  שירותי בריאות כללית,  המרכז הרפואי "העמק"
תגובות
אנונימי/ת
17.07.2019, 21:38

בעקרון, אני כותב בעיפרון.... מזל טוב גדול דרור! "איש מצוק"

17.07.2019, 22:42

ברכות חבר יקר!

דרור
עלה והצלח
האיש המתאים במקום המתאים

18.07.2019, 07:57

טוב לשמוע שאנשים טובים בכל ההיבטים לוקחים על עצמם אתגר ניהולי כזה במערכת הציבורית, - לא מובן מאליו בימנו. בהצלחה איש יקר

18.07.2019, 17:44

בהצלחה דרור היקר !!!

20.07.2019, 12:26

ברכות למחוז צפון ולד"ר דיין העומד בראשו,על הקמת המרכז החדש והחשוב לשיפור השרות למבוטחי הכללית בצפון, בהצלחה לדר אשכנזי על המינוי.