חדשות

עובדי המשק בבתי החולים מאיימים לפתוח בעיצומים החל מהשבוע הבא

"גלובס": 12 אלף עובדי המשק במערכת הבריאות, האחראים על שירותי ניקיון, התחזוקה, האדמיניסטרציה, אבטחת הסייבר ותחזוקת מערכות המחשוב, מוחים על עומסי עבודה ושחיקת שכר

עובדת ניקיון בבית חולים. אילוסטרציה

עובדי המינהל והמשק בבתי החולים, האחראים על שירותי ניקיון, התחזוקה, האדמיניסטרציה, אבטחת הסייבר ותחזוקת מערכות המחשוב, מאיימים לפתוח בעיצומים ביום ראשון הקרוב (5.8) במחאה על שכר נמוך ועומס עבודה. כך פורסם אתמול (ג') ב"גלובס". העיצומים עלולים לפגוע בתפקוד בתי החולים.

מוועד עובדי מינהל ומשק בבתי החולים הציבוריים בראשות אלי בדש נמסר, כך דווח, כי לפני 22 שנה המליצה ועדה של הכנסת להצמיד את שכר העובדים בבתי החולים הממשלתיים לשכר של עובדים מקבילים בבתי חולים שאינם ממשלתיים (בעיקר של ה"כללית") אולם בפועל ההצמדה לא התרחשה והשכר נותר נמוך, תוך כדי שבתי החולים התרחבו ועומס העבודה גבר.עובדי המינהל והמשק אחראים על שירותי ניקיון, הזנה, כביסה, שינוע מטופלים, אפסנאות ציוד רפואי, תחזוקה, אדמיניסטרציה, אבטחת הסייבר ותחזוקת מערכות המחשוב של בתי החולים. החשש הוא כי בעקבות העיצומים והשביתה המסתמנת של עובדי המשק בשבוע הבא תיפגע התנהלות בתי החולים. ועד העובדים הודיע כי במחלקות בהם היעדרותם עלולה לסכן חיים לא יהיו עיצומים.

נושאים קשורים:  ועד עובדי המשק והמינהל,  עיצומים,  שביתה,  אלי בדש,  שחיקת שכר עובדי המשק,  מערכת הבריאות,  בתי החולים,  חדשות
תגובות

הגיע הזמן!
אלו האבנים הקטנות המחזיקות את הסלעים הגדולים. ברור לכולנו שסקטור זה פראייר הוא לא! רובם נותנים פחות מהדרייב המצופה כי באמת אין תמריץ והם בעצמם אומרים זאת! הם גם, מומחים בדיני הפסקות עישון וארוחות מסודרות, מכירים כול פינה בבית החולים ויודעים לחמוק מתחת לרדאר באופן להטוטי! יחד עם זאת אין לזלזל במבוקשם. ראויים לתגמול הולם בטווח הקצר והארוך אך שלא יצפו לפרוש לגמלאות מדושני הון. מקווה שהתיזמון למאבקם מתאים בצל האַנְדַּרְלָמוּסְיָה הכללית.
סאאידה סדיק- מסארוה