חדשות

מרכז "שניידר" לרפואת ילדים: ד"ר עירית קראוזה מונתה למנהלת מחלקת ילדים ג'

ד"ר קראוזה מחליפה בתפקיד את פרופ' יעקב אמיר, שניהל את המחלקה ב-17 השנים האחרונות ופרש עתה לגמלאות

ד"ר עירית קראוזה (צילום: "שניידר")

מרכז "שניידר" לרפואת ילדים הודיע, כי ד"ר עירית קראוזה מונתה למנהלת מחלקת ילדים ג' בבית החולים. ד"ר קראוזה מחליפה בתפקיד את מנהל המחלקה ב-17 השנים האחרונות, פרופסור יעקב אמיר, שפרש לגמלאות.

ד"ר קראוזה, תושבת רמת השרון, נשואה ואם ל-3 ילדים, עובדת במרכז שניידר בפתח-תקווה מיום הקמת בית החולים. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת יחידת הדיאליזה ולפני כן כסגנית מנהלת המכון לנפרולוגיה.

ד"ר קראוזה היא בוגרת לימודי רפואה בבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, סיימה התמחות ברפואת ילדים במרכז שניידר והתמחות-על בנפרולוגית ילדים, אף זאת בשניידר. היא משמשת כמרצה בכירה באוניברסיטת תל-אביב, ומשתתפת בהוראה הקלינית בחוג לרפואת ילדים.

במחלקת ילדים ג' במרכז שניידר מטופלים תינוקות, ילדים ובני נוער עם מגוון רחב של בעיות רפואיות. הם מופנים לאשפוז מכל רחבי הארץ. המחלקה מטפלת, בין השאר, בילדים הממתינים להשתלת איברים ובילדים לאחר ניתוח השתלת איברים. לעתים הם מאושפזים לתקופות ממושכות, במיוחד בחודשים הראשונים שלאחר ההשתלה.

צוות המחלקה רואה חובה לעצמו, מתוך אחריות רבה, למתן טיפול רפואי וסיעודי ברמה הגבוהה ביותר לילד, לצד מתן מענה למכלול צרכיו הנפשיים, הרגשיים והסביבתיים וכן לבני משפחתו.

פרופסור יוסף פרס, מנהל מרכז שניידר, אמר: "הנהלת בית החולים ואני מברכים על מינויה של ד"ר קראוזה לתפקידה החדש. אני משוכנע כי אישיותה וכישוריה, לצד הניסיון שצברה במכון הנפרולוגי ובעבודה עם ילדים לאחר ניתוחי השתלה, יביאו להצלחתה בתפקיד הזה".

הנהלת "שניידר" הודתה לפרופסור אמיר על שנות פעילותו הרבות והפוריות בניהול מחלקת ילדים ג', הביעה תודה על מסירותו ואיחלה לו בריאות והצלחה רבה עם הפרישה לגמלאות.

נושאים קשורים:  חדשות,  לרפואת ילדים,  ד"ר עירית קראוזה,  מינויים,  פרופ' יעקב אמיר,  מרכז "שניידר" לרפואת ילדים
תגובות